Спонсорами Мураєва та телеканалу «Наш» виявилися Фукс і Шатворян

0


















Телеканал «Наш», який належить нардепу Євгену Мураеву, фінансується структурами, пов’язаними з російським бізнесменом Павлом Фуксом і колишнім нардепом-регіоналом Віленом Шатворяном, який раніше був помічником Віктора Януковича-молодшого.

Про це на умовах анонімності розповів один із співробітників телеканалу Євгена Мураєва «Наш».

За їх інформацією, Віленом Шатворян часто буває на телеканалі. «Інспектує, як ведуться роботи, закуповується обладнання», – зазначило джерело на телеканалі «Наш».

Небажання вказувати цю інформацію могло стати причиною відмови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення в переоформленні ліцензії в частині зміни програмної концепції та логотипу телеканалу. В офіційному повідомленні Нацрада зазначає, що «в наданих каналом документах не було форми №3 про перелік пов’язаних осіб».

Як повідомляли ЗМІ, раніше родину Євгена Мураєва фінансував російський олігарх Олег Дерипаска через фірму у Австрії. У той же час Павло Фукс неодноразово підкреслював, що Олег Дерипаска був його бізнес-партнером в ряді проектів. Джерело стверджує, що саме через російського олігарха Фукс і Мураєв «знайшли точки дотику».

Що стосується Вілена Шатворяна, який був спочатку помічником Віктора Януковича молодшого, а потім народним депутатом від Партії Регіонів, то з Мураевым вони знайомі з часів депутатства 6 скликання. Вілена Шатворяна також ЗМІ неодноразово звинувачували в роботі на РФ, а також фінансування сепаратистських організацій на Донбасі.

Крім того, за результатами позапланової виїзної перевірки ТОВ «Наша Прага» (власник ліцензії на мовлення каналу «Максі-ТВ», на основі якого Е. Мураєв створив телеканал «Наш») Нацрада 6 грудня виніс попередження за недотримання умов ліцензії.

Нагадаємо, згідно з даними Державного реєстру фізичних і юридичних осіб-підприємців, бенефіціарним власником компанії «Наша Прага» є батько народного депутата Євгена Мураєва Володимир Мураєв.

07.12.2018
18:56
Источник